Vårsesongen er igang!

Vårsesongen er igang mens snøen laver ned utenfor. Det har vært en aktiv høstsesong for badmintongruppa og våren blir ikke mindre spennende.

Treningen er fullt igang både i Haugerudhallen og i Oppsal Arena. Det tok heller ikke mange dagene før noen av konkurransespillerne vår var i aksjon under Norgesrankingen på Bygdø 7-9 januar, se egen artikkel. Der dømte også Germain som er en av de tre nyutdannete dommere i klubben.

KM for Oslofjorden arrangeres i år av Frogner IL og det avvikles siste helg i januar. Haugerud stiller med en av de største troppene der. 12-13 februar er det lagserierunde igjen. Haugerud leder alle 4 divisjoner vi deltar i etter høstsesongen så vi har mye å leve opp til utover våren.

Februar er også tid for årsmøte og valg av nytt styre i gruppa. Som alltid håper vi bedre oppmøte på årsmøte samt at noen av medlemmene eller foresatte er villige til å ta et tak. Det er mange jobber som skal fylles hvis aktiviteten skal holdes oppe.

I februar får vi også vite om søknaden vår om å arrangere UBM2012 sammen med Frogner overbeviste forbundsstyret. Det vil i såfall være et stort løft for begge klubber.

Da er det bare å ønske lykke til med vårsesongen!

Styret i gruppa