Sesongen 2010-11 har startet

Vel møtt til ny sesong! Idag startet ny sesong med trening i Haugerudhallen. Det var rimelig godt oppmøte med spill tidvis på alle baner.

Senere i uken er det spillemuligheter i Oppsal Arena og Haugerudhallen som oversikten under “Treningstider” sier. Barnetreningen vil ikke komme igang skikkelig før skolen starter neste uke, men for de litt mer erfarne ungdommene så er det start på tirsdag på Oppsal Arena.

Haugerud er 40 år iår og badmintongruppa skal arrangere jubileumsturnering 11-12 desember. Her håper vi på stor deltakelse og oppslutning blant gruppas medlemmer.

Lagseriespill er et av satsingsområdene for gruppa. Ifjor hadde klubben to lag i voksenserien og to lag i ungdomsserien. Basert på interessen er det håp om at vi nå kan stille med 3 lag i voksenserien. Ungdomsserien vil vi ha bedre oversikt over litt etter at skolen har begynt.

God badmintonsesong!