Velkommen til ny sesong

Velkommen til sesongen 2011-12 hvor vi håper at den gode utviklingen fra siste sesong skal fortsette. For første gang i klubbens 40 årige historie skal vi spille i Eliteserien samtidig som vi har lansert en ny badmintonskole for de yngste spillerne. I løpet av sesongen skal vi arrangere Eliteserierunde, KM for Oslofjorden badmintonkrets og Ungdommens badmintonmesterskap. Det blir et aktivt år for klubben og vi trenger medlemmenes støtte for å få arrangementene i havn.

Som nevnt i informasjonen før sommeren blir det iår økt fokus på at medlemmene tilhører et lag. Antall lag er nå det viktigste kriterium for tildeling av treningstid i kommunale haller. Et lag er en gruppe spillere som trener sammen og som har en person som er ansvarlig for laget. Lagene kan delta i offisielt seriespill eller være rene mosjonslag uten slike ambisjoner. Men samtidig er målsetningen å øke antall lag i seriespillet. Ifjor hadde Haugerud ialt 4 lag, iår er målet minimum 5. Det burde være mulig med den økningen i antall medlemmer siste sesong.

Det har vært flott å se oppslutningen om sommertreningen som har vært avholdt 2 dager hver uke i Haugerudhallen hele sommerne. Det lover godt for neste sesong. En stor takk til Man Nguyen som har organisert dette.

Ordinære treningstider starter til uken med første gang mandag 15/8 i Haugerudhallen og tirsdag 16/8 i Oppsal Arena. Når det gjelder de enkelte partier så finnes mer informasjon under menypunktet “Treningstider”.

Vel møtt på trening!