God aktivitet på badminton under Åpen dag

Det var god aktivitet i Haugerudhallen da Haugerud IF presenterte alle gruppene for lokalmiljøet lørdag 6. juni.

Badminton delte hallen med håndball og å det meste var det spill samtidig på 4 baner. I hallen var det musikk, visning av topp badmintonvideoer, servering av frukt og drikke og instruksjon av klubbens ungdomstrenere og de mest erfarne 13-14 åringene i gruppen.

Under grillingen ved klubbhuset etterpå arrangerte gruppen en servekonkurranse. Det var ikke lett å få badmintonballen plassert opp i en balje noen meter unna. De mange ivrige deltakere måtte prøve seg flere ganger før finalerunden avgjorde mellom de 3 beste.

Lokalavisen dekket arrangementet og badminton var heldig denne gangen og fikk mesteparten av pressen. Se artikkelen her.